Ta projekt ni bil izglasovan.

Ureditev parkirnih mest v Letonjevi ulici

Klemen Tertinek Klemen Tertinek  –  26. 06. 2022  –  Območje 4
Parcela 1015/5 k.o. 678 Spodnje Radvanje
Parcela 1015/5 k.o. 678 Spodnje Radvanje

Zakaj ta predlog? Katero temo, težavo oz. izziv projektni predlog naslavlja?

Ta naložbeni projekt je bil leta 2020 označen kot neizvedljiv in ni dosegel faze glasovanja, ker da predmetna zemljišča niso v lasti občine. Ureditev parkirišč se nanaša na parcelo 1015/5 v Katastrska občina 678 Spodnje Radvanje in je v 100% lasti Mestne občine Maribor. Da je to želja večine stanovalcev Letonjeve je bilo jasno izraženo leta 2018, ko je dobil ta predlog v okviru projekta Participativnega proračuna v izvedbi Mestne občine Maribor največ glasov v MČ Nova vas (priloga). Zato ponovno predlagam ureditev tega dela.

Kaj konkretno predlagate? Kaj je bistvo vašega predloga? Kaj se bo zgodilo?

Od vogala večstanovanjske stavbe Letonjeva 2-8 do dovozne poti, ki vodi na skate park na občinskem zemljišču je potrebno s tlakovci dodatno urediti še prostor za dodatna parkirna mesta, da tam v deževnih dneh ne bo blata in da parkiranje ne bi segalo do robov skate parka in na travo pred košarkarskim šolskim igriščem. S tem bi vsaj deloma odpravili nered pri parkiranju, ne bi uničevali travnatih površin in križali peš poti in dostopa do bližnjih igral s prometom osebnih in komunalnih vozil. Prostor, ki bi bil dejansko namenjen parkiranju, bi bil primerno označen, bolj varno dostopen, in ne bi dodatno uničevali parkovnih površin. S tem bi se pridobila urejena parkirišča za stanovalce omenjene večstanovanjske stavbe. Morda pa bi se jih namenilo tudi za obiskovalce otroških igral, ki sedaj parkirajo vozila na dovozni poti od Mladinskega doma do igral. Prav tako bi se morala urediti ta dovozna pot (parcela 1130, k.o. 678 Spodnje Radvanje) tako, da bi se ločila na del za vozila in del za pešce. Prostora je namreč dovolj v bližnjem parku proti stavbi Letonjeva 8 (parcela 1274/2, k.o. Spodnje Radvanje). Obstoječa pot je namreč zelo ozka. Vozeča vozila ogrožajo pešce, predvsem otroke na poti v šolo in otroke na bližnjih igralih. Mimogrede se namreč lahko kateri otrok odloči, da pobegne skozi ne tako gosto grmičevje in se znajde pred vozilom.

Kako naj bi se projekt izvedel? Katere aktivnosti bi bilo treba izpeljati?

Potrebno bi bilo tlakovati del »travnatega« zemljišča, kjer se sedaj parkira in še ni urejeno za parkiranje. Na začetku, kjer je dovolj široko, bi bilo parkiranje v dveh (ali treh) vrstah, v nadaljevanju v eni vrsti (obstoječa parkirna mesta). Novo nastala parkirišča in prejšnja parkirišča pred vhodi 2-8 bi bilo potrebno pravilno označiti (talne označbe). V nadaljevanju ureditve dovozne poti mimo igral, bi se asfaltna površina zamenjala in uredila dodatna ločena pešpot. Prav tako pa bi se zamenjala asfaltna površina mimo večstanovanjske stavbe Letonjeva 2-8 proti šolskemu dvorišču, če bi znesek pridobljenih sredstev še to dopuščal.

Kje konkretno naj bi se projekt izvajal?

Območje Letonjeve ulice od Mladinskega doma do OŠ Leona Štuklja: -prva faza na zemljišču: Katastrska občina 678 Številka parcele 1015/5, -druga faza na zemljišču: Katastrska občina 678 Številka parcele 1274/2 in 1130.

Kaj bi se po izvedbi projekta spremenilo, izboljšalo?

Po izvedbi tega projekta bi bila izboljšana prometna varnost na omenjenem območju, preprečili bi nadaljnje uničevanje zemljišča in poseganje v parkovne površine ob otroških igralih in skate parku ob Pekrskem potoku, izboljšali bi prometni režim in bolje uredili parkiranje pred večstanovanjsko stavbo Letonjeva ulica 2-8. Glede na to, da se na dovozni poti, splošnem ljudskem premoženju/zemljiščih v lasti MOM, križa več funkcij: gre hkrati za nujno reševalno pot, za edino dostopno cesto stanovalcev do stanovanj, ki so v njihovi zasebni lasti, gre za intervencijsko pot komunalnih vozil, gre za edino dovozno cesto, po kateri do starejših lahko pridejo ponudniki storitev socialnega varstva, gre tudi za dnevno šolsko pot, po kateri številni učenci in starši dostopajo do vhoda v OŠ Leona Štuklja, bi s primerno ureditvijo delovali preventivno, da ne bi prihajalo do nesreč, omogočili bi nemoteno delovanje javnih služb, preprečili še večje uničevanje okolja.



Dokumenti (1)


Vrednost projekta: 15000 €

Projektni predlog je izvedljiv. Predlagatelj se strinja, da se v primeru izvedbe preveri najprimernejši način ureditve parkiranja, ki bo usklajen z ureditvijo celotnega območja.