Ta naložbeni projekt je bil označen kot neizvedljiv in ni dosegel faze glasovanja.
Projektni predlog ni izvedljiv, saj presega pristojnosti Mestne občine Maribor.

Pomoč pri organizaciji javnih dogodkov

PikaPoka PikaPoka  –  27. 06. 2022  –  Območje 2
cartoon-of-man-or-businessman-holding-paper
cartoon-of-man-or-businessman-holding-paper

Zakaj ta predlog? Katero temo, težavo oz. izziv projektni predlog naslavlja?

Projektni predlog naslavlja dva izziva: 1) vsi, ki prijavljamo različne javne dogodke moremo dovoljenja za izvedbo pridobiti na različnih uradih, 2) pravila za pridobivanje dovoljenj se z menjavami vodstev oz. s spreminjanjem zakonodaje spreminjajo.

Kaj konkretno predlagate? Kaj je bistvo vašega predloga? Kaj se bo zgodilo?

Predlagam, da se znotraj Mestne občine Maribor uvede oddelek, kjer bomo izvajalci različnih javnih dogodkov lahko uredili vsa dovoljenja na enem mestu. Prav tako bi na enem mestu bile zbrane vse informacije o tem kaj vse potrebuješ, če organiziraš javni dogodek (vse od tega kakšne takse je potrebno plačati, kdo je upravičen od plačila, kakšne vloge je potrebno oddati če npr. organiziraš dogodek, ki ima glasbo, kakšne vloge, če organiziraš dogodek v parku...). Te informacije in obrazci bi se tudi redno aktualizirali v kolikor bi prišlo do sprememb. Povedano drugače - nekdo, ki ni vešč pridobivanja dovoljenj za organizacijo javnih dogodkov bi imeli tukaj na enem mestu jasno in enostavno opisano kako se tega loti (kaj vse mora pridobiti, v kakšnih rokih).

Kako naj bi se projekt izvedel? Katere aktivnosti bi bilo treba izpeljati?

Predlagam, da 1) se imenuje delovno skupino, ki zbere informacije/obrazce potrebne za organizacijo javnih dogodkov na ravni uradov Mestne občine Maribor in Upravne enote Maribor in te zbrane informacije/obrazce javno objavi (najbolje na spletni strani Mestne občine Maribor), 2) v drugi fazi pa se informacije/obrazci, ki se dotikajo samo uradom Mestne občine Maribor in Mestne uprav razširijo še na druge ustanove, ki so prav tako potrebne za pridobitev različnih dovoljenj (npr ,policija, Zavod za spomeniško varstvo ...), 3) v tretji fazi se na Mestni občini Maribor oblikuje urad, kjer se lahko "na enem mestu" oddajo vse vloge za izvedbo javnega dogodka v Mestni občini Maribor.

Kje konkretno naj bi se projekt izvajal?

Projekt bi koristil vsem, ki izvajajo javne dogodke kjerkoli v Mestni občini Maribor.

Kaj bi se po izvedbi projekta spremenilo, izboljšalo?

Olajšalo bi se delo vsem, ki izvajamo javne dogodek, vloge bi prihajale hitreje, bolje bi bile izpolnjene. Prihranilo bi se veliko časa tako da strani organizatorjev dogodkov, kot zaposlenih, ki sedaj vsak za sebe, nepovezano, brez celostnega pogleda in pregleda, obravnavajo posamezne vloge.