CONSUL

Spletna platforma za rezervacijo in plačevanje dogodkov v celotnem Mariboru

09. 11. 2020  –  Območje 2

Zakaj ta predlog? Katero temo, težavo oz. izziv projektni predlog naslavlja?

Turist ali domačin, ki želi v Mariboru kaj početi, pogosto ne ve, katero spletn stran obiskati, kam se obrniti. Tudi ne ve, katere organizacije, društva, gostilne, muzeji, itd. so v nekem trenutku odprti. Po drugi strani, če je na eni lokaciji kaj odprto, bi lahko dobil informacijo če je na isti lokaciji in ob istem času odprto še kaj, kar ponuja storitve.
Cilj bi bil uporabniku predstaviti vse možnosti, ki jih v nekem trenutku oz. na neki lokaciji ima.
Še en cilj bi bil da uporabnik plača vse izbrane storitve na en način, naenkrat.

Kaj konkretno predlagate? Kaj je bistvo vašega predloga? Kaj se bo zgodilo?

V sodelovanju s Turističnim društvom Maribor in verjetno nekje na spletnih straneh visitmaribor.si ustvariti platformo, kjer uporabnik lahko za izbran čas in lokacijo na enem spletnem mestu odkrije, kaj lahko počne. Plačljive storitve (kino, gledališče, lutkovno gledališče, splav po Dravi, avtobusno karto, gondolo na Pohorje, itd.) lahko kupi na enem mestu.
Platforma bi morala delovati po vzoru booking.com oziroma airBnB, kjer bi se vsak ponudnik registriral in vzdrževal svoje čase razpoložljivosti, cene in vsebine, ki jih želi predstaviti oziroma storitve, ki jih želi ponuditi. 
Storitve, ki bi jih na ta način rezervirali in plačali, seveda ne bi bile dražje, oziroma platforma ne bi vzela nek odstotek cene od ponudnika storitve. Delovanje storitve bi moralo biti financirano s strani Mestne občine Maribor.

Kako naj bi se projekt izvedel? Katere aktivnosti bi bilo treba izpeljati?

Projekt bi vseboval razpis in izbiro ponudnika (proizvajalca programske opreme) in izvedbo projektnega načrta za omenjeno platformo. Cilj projekta bi bil najti najbolj cenovno optimalno rešitev, ki bi bila sprejemljiva za nadaljnje financiranje. Po drugi strani najti enostaven način, kako lahko na enostaven način ponudniki storitev registrirajo svoje storitve, odpiralne čase in spreminjajočo se ponudbo. Po tretji strani najti način, kako se plačilo storitev preko platforme transferira ponudnikom storitev.
Izvedba platforme same in njeno delovanje verjetno presegata obseg financiranja iz participatornega proračuna. Bi pa bil dober začetek, da bi pridobili oceno del in stroškov za neko konkretno rešitev.

Kje konkretno naj bi se projekt izvajal?

Projekt bi se izvajal v sodelovanju z MOM in izbranim podjetjem. Koristil bi celotnemu Mariboru, vsem ponudnikom storitev, ki bi radi ponudili tako meščanom, občanom, domačim in tujim turistom. Zastaviti bi ga morali širokopotezno, v mislih, da bi se v platformo lahko vključili tudi ponudniki iz celotne regije (npr. sosednje občine iz Pohorja, Slovenskih goric, itd.).
Razpis in izbira proizvajalca programske opreme bi se lahko izvedla v prostorih MOM oz. v kakih drugih prostorih v lasti MOM. Izvedbo projektnega načrta bi lahko izvedli v prostorih proizvajalca programske opreme.

Kaj bi se po izvedbi projekta spremenilo, izboljšalo?

Dobili bi konkretno idejo, kako izvesti omenjeno platformo. V primeru uspešne ideje in cene končnega projekta, ki bi ga MOM lahko kasneje tudi financirala, bi se ponudba celotnega mesta dvignila na nek nov, digitaliziran nivo. Seveda bi se pri financiranju končnega projekta lahko obrnili na državo kot tudi na sklade EU.