V mestu se dolga leta soočamo s pomanjkanjem brezplačnih oglasnih plakatnih mest za oglaševanje neprofitnih vsebin mariborskih nevladnih organizacij, neodvisnih producentov in fizičnih oseb. T.i. "divja", nedovoljena plakatna mesta so v centru mesta nezaželena in preganjana (trganje plakatov), čeprav jih uporabljajo celo mestne četrti in krajevne skupnosti (npr. lepljenje plakatov po mestnih električnih omaricah, ki niso namenjene plakatiranju). Oglaševanje na komercialnih plakatnih mestih si lahko privoščijo le organizacije, močno financirane iz javnih sredstev, oziroma komercialni organizatorji. Problematika je bila obravnavana v Lokalnem programu za kulturo MOM 2015-2020, vendar brez konkretnih učinkov.
Vzpostavitev brezplačnih uradnih oglasnih mest, oglasnih panojev v vrednosti 3.000 EUR, oziroma legalizacijo dosedanjih divjih plakatnih mest za oglaševanje neprofitnih vsebin.
Analiza problema divjega plakatiranja in pomanjkanja uradnih površin za oglaševanje neprofitnih vsebin. Postavitev oglasnih panojev, na katerih bo dovoljeno lepljenje plakatov za namene oglaševanja, promocije, oziroma informiranje mimoidočih.
Mestna občina Maribor: najbolj pretočne lokacije v centru, bližina izobraževalnih ustanov, šol, parkov in območij druženja meščanov ter opcijsko gosto naseljene soseske.
Predvsem vidnost kvalitetnih in mestotvornih neprofitnih vsebin lokalnih organizatorjev, istočasno odmik od vseprisotne tržne mestne logike, ki očitno in škodljivo vpliva na dojemanje javnega prostora, ki se sistemsko podreja profitu.